September 26, 2009

Aku Malas Update Blog

My Blair Waldoft- Nurul Qistina Batrisyia




Salam aidilfitri semua!!
anda pasti masih berada dalam mode raya maniax bukan???
owh
owh
owh
bagus!
maaf zahir batin andai ada terkasar bahasa buruk budi bicara
saya tidaklah sesempurna mana!



ok
duit raya aku tahun ni sebab asek lepak umah je hanyalah sebanyak rm220
haishhhh
sudah tua aku!
ramai yang buat dunno je taknak bagi duit raya kat aku!
hahahahaha
wei, aku tak keje lagi tau
masih setia menghambakan diri pada buku
cetttt
hamba buku la sgt wei
baeklah
baeklah
jangan muntah!



sebelum aku melalut ntah hape-hape
Salam Takziah buat keluarga Arwahyarhamah Dr.Asiah Othman di atas pemergian arwahyarhamah yang kembali menghadap Ilahi pada Jumaat pagi 25 September 2009 bersamaan 6 Syawal.
Semoga roh beliau dicucuri rahmat serta ditempatkan di dalam golongan orang-orang beriman
Al-Fatihah
Amin


sumpah aku terkejut bila aza call aku nangis-nangis bgtau berita pemergian dr.Asiah.
babe, sape tak sedih!
arwahyarhamah merupakan bekas KJ yang sangat baik
penuh dengan sifat seorang ibu
berdedikasi
rindukan ibu??
tengok beliau
hati korang pasti tenang


omg!
aku ni lagi terasa kehilangan arwahyarhamah
beliau merupakan sepervisor untuk FYP aku
-sila google FYP tu hape-
supervisor yg tak banyak songeh
yang cool
cuba memahami n menerima apa yang cuba aku ketengahkan dengan sebaik mungkin
aku cukup selesa di bawah naungan beliau
cukup selesa
dan sekali lagi Allah duga aku semester ni
Allah ambil beliau dari aku
tapi as human, aku perlu redha
pasti ada sinar kejayaan yang Allah sediakan untuk aku
kawan-kawan
my FYP gonna be more hardest afta diz
lets pray everything will be ok yay!



-Raya Maniax Mode-

usah ditanye hari-hari raya aku
penuh dengan aktiviti kurang sihat iaitu mentengok tv yang ntah pape je rancangan dorang
dan
banyak lagi aktiviti kurang sehat yang aku jalankan.
tu la
sape suruh kawan besepah kat Penang nun
kawan-kawan ajak lepak penang kau tak nak
sebok nak sedih-sedih bagai!
hahahahaha


baeklah
raya maniax kali ini
aku n amcik cuba membuat kerja gile membantu Popoi atau nama glemer dia Mr.pitpit memenangi pertaruhan mendapatkan gadis idaman.
memang keje gile wei!
sumpah aku cakap
hape tak gilenye
paksa pitpit mengawan dengan kucing betina baekpunye sebab kami nak anak kucing baru yang stylo n hensem seperti pitpit
dan sungguh membenci si hitam yang lansung tak hensem itu dari menyebarkan benisnya
amcik aku memang gile!
ajak aku gile skali
ade ke patot aku di suruhnya tangkap si hitam tua tu kurung dalam toilet sementara amcik aku setting bilik baik punya untuk pitpit n amoi shantekk untuk proses berasmara
hahahahaha
dan hasilnya???
menjadi!!
yang si hitam ni memang terseksa arrr batin menahan amarah
hahahahahahaha
dan kesannya jugak
aku n amcik kena marah dengan ibonda tersayang sbb menyeksa batin binatang!
hahahahahaha
kau jangan wei
bila si hitam dilepaskan
dia memang sgt marah arrrr
keliling rumah cari pitpit nk ajak bertumbuk!
haishhhh
patot la lelaki ni slalu bertumbuk psi pompuan
=.=



baeklah
kerja gile seterusnya yg aku buat
kuar beraya dengan ex-bf aku si opit tapi pegi umah ex-gf dia jugak merangkap kwn baik aku
gilekan??
kami pernah bergaduh sbb si opit ni
almaklumlah, kwn baik aku si adda ni memang suka bekenan dgn exbf aku
pastu cemburu ntah pape la kat aku
n nak dijadikan cerita
hari tu boleh plak kuar betiga wei
dah tu, siap gi beraya umah si opit tu lagi
mak bapak dia muka nk blur je tengok aku n adda datang sesama
hahahahaha
funny woo aku tgk mak opit gelabah xtau nk layan sape dulu
ngeh3
kesian dia
si opit tu plak tak payah tanye arrr
muka nk bangga je kot
dah macam kawin dua je aku tgk!
cetttt
sampaikan masa hantar aku balik umah
mak aku yg cool tu pon tekejut bila tgk aku balik dengan opit tp adda pon ada skali
hahahahahahaha
mane tak nye
mase cinta-cinta monyet dulu
adda ni tahap cemburu dengan aku sampaikan haramkan aku pijak umah dia tau melawat dia yg kebetulan masa tu bari pas excident
memang hawt situation la masa tu sbb kami sgt close
1 kampung tau kami sgt close
n afta a few years
boleh lak kami keluar be3
sedangkan selama ni aku n adda sgt jarang sentuh cerita bab opit
ni la namanya cinta monyet yg sgt bodoh!
hahahahahaha



dah la
malas cite pasai raya!

malas teruskana entry jugak



btw
i mish my chuck bass a lot!
gossipgirl season 3
please come to me!
=.=


tak masal!





5 comments:

fairuz said...

selamat raya maniax. dan salam takziah.

kau ni tak la cun mana macam megan fox, tapi ex-bf bersepah gak ek...wakakakaka...

Eima Jer said...

apai:

selamat raya maniax jugak wahai apai yg kacak..


alaaaa, aku memang tak cantik mcm megan fox sbb aku wanita asli..dua kunsar..hahahahaha xmasal!

xboyfie??
heh. mn da ramai...
selori ja..
aku tak kacak mcm ang
=.=

Eima Jer said...

apai:

selamat raya maniax jugak wahai apai yg kacak..


alaaaa, aku memang tak cantik mcm megan fox sbb aku wanita asli..dua kunsar..hahahahaha xmasal!

xboyfie??
heh. mn da ramai...
selori ja..
aku tak kacak mcm ang
=.=

nuyun said...

mengong!~

fairuz said...

ye ye..aku memang kacak. tak perlu puji selalu sebab tanpa pujian kau tu, aku tetap kacak. time kasih di atas pujian untuk aku yang bersepah² tu, tapi maaf, duit raya takde.