September 17, 2009

Ok. Tak Nak Letak Entry Tajuk Raya..hahahahaha

-kesengalan yang diwarisi dari makshu-
"kesengalan adalah hak milik setiap insan"
hahahahaha
baeklah
ini Dak Aiman
my hero yg sgt super super hyper active!




yeah
aku di rumah kakak tercinta oledy
bau-bau home syurga home tu mula terasa sudahhh
esok sesudah subuh aku bakal bertolak ke hometown tercinta!


haish
nikmatnya dapat pelok mak aku
tak sabar!!
bestnya dapat lepak borak2 sampai lebam dgn amcik aku!
lamenya tak pelok baby Qis.
lama jugak tak ngusik Amteh..


Kg Nibong Hangus
aku rindu kau!
rindu nk tgk ladang kelapa sawit yg mengelilingi kampung aku tu
rindu nk tengok sungai besar jangan disangka tiada buaya yg memang ade buaya
kahkahkah
baeklah baeklah
tak sabar nk teserempak dgn Johan si teruna hensem kg aku
hahahaha gatai kau!!
eh..kucing aku!!
rindu dowh kat Mista Popoi bukan nama sebenar
lama sudah tak buat aktiviti sehat bersama kucing-kucing tercinta iaitu melastik cicak di mana acara ini dilakukan secara berjemaah bersama amcik aku
dan paginya
terpaksa mendengar leteran kakak dek kerana terpaksa menyapu bangkai cicak yg dh dibuat permainan sehat oleh kucing-kucing aku smpi mati!
hahaha kucing aku cool
cicak ni sekadar mainan sampai mati je
dh mati, next cicak please!!
baeklah.
abaikan!



aku kat PJ oledy
sumpah sangat berbunga hati dapat pulang berjumpe keluarga
anak-anak buah aku memang sumpah sgt rindukan aku
ye la
life student yg suck ni memaksa aku utk jarang pulang ke sini
bayangkan..
sampai je aku kat umah kakak aku, anak2 buah aku memang teruja gile
macam tgk Megan Fox je aku tengok!
hahahahaha
baeklah
baeklah
baeklah apai
tak gune Megan Fox
=p
di pelok-pelok dicium2 nye aku macam 20 juta tahun tak jumpe
terharu!
ni semua pakat nk tido dengan aku wei
hahahahahahaha
maaf wahai anak-anak buah
sebab buat kalian rindu teramat!



kakak-kakak aku?
heh
sudah pasti la sebok memasak itu n ini
pastu bergossip gurlsss tak payah nk cakap la
hahahahaha


aku sangat respect all my sisters
walau personality kami semua berbeza..
i mean, aku ni nakal banyak n dorang lak alim banyak
tapi kami tetap rapat
semua!
xpenah ada jurang antara kami
tetap mesra
=)



abang-abang aku??
hahaha sure la cool jugak mcm aku
hahahaha
baeklah baeklah
sure la nakal jugak mcm aku!
haishhh patot la aku nakal
rupenya abang2 aku nakal jugak
kahkahkah
Love u Familia!




dah
abes bab family



aku nk share story kelakar plus bodoh sket dengan korang



pagi semalam dalam area jam 11,aku n 3orang lagi clazmates aku gerak balik KL.
tumpang kete Cik Yuni yg shantekkk tahap ape dh tu
memang mcm2 dugaan jugak arrr sepanjang perjalanan 4 jam kitorang tu


dugaan 1:
Kete Cik yuni ni abang dia setting baek punye..
memang stylo la
tapi rim 17 milik baby white beliau ni telah mensebabkan tayar asek bergesel je
ye arrr
dah naik ramai kot
kain baju suar kuih kerepek raya yg penuh kat blakang lagi
memang sumpah aku cam sgt risau jugak jadi pape kat kete beliau
baru siottt
klu calar pon ntah aku mampu ntah x nk bayar
=p
sepanjang perjalanan memang menguji tahap kesabaran Teo la as our driver
nasib la apek ni ade
if x, aku xtau la
ke sebab apek ni ade tayar asek sangkut??
hahahaha
japss
kompius jugak neh
hahahahaha
(jangan risau, apek tu tak baca blog punya!)
=p



dugaan 2:
skali lagi aku tekankan
xpe je
apek tu xbaca blog!
hahahahaha
dugaan seterusnya adalah mendengar kemerepekan si apek teo itu bercakap tanpa henti sepanjang perjalanan
sumpah penat layan wei
dah la sangat lawak
macam-macam soalan cepumas
susah nak cakap kat cni
tapi kalau sebot teo kat sume clazmates aku
haaaa sure dorang paham mulut dia macam mana
memang power la!
tak kering gusing dowh ko duduk dengan dia
aku ni sampaikan sangat2 dahaga la sepanjang perjalanan itu sebab asek gelak!




dugaan 3:
skali lagi lagi aku ingatkan
xpe je, teo tak baca blog!
=)

ni situasi nebes tp agak bodoh n annoying yg kami lalui
tengah dok borak2 psi polis saman rasuah bla bla bla
paaaappppp kami melintasi sebuah kereta peronda abang pulissss
teo mula memperlahankan kete
tetibe abang pulis tu angkat tangan n bagi isyarat suruh kete kami berhenti tepi
shit!
pale hotak aku ni siap2 dh kire campur bahagi dah brape hengget nk kene tong2 bayar saman
pastu dengan kalutnya Cik Mar ikat aku dengan seat belt blakang
hahahaha

abang pulis kuar dgn muka cool yg direka-rekanya lalu bercakaplah beliau
" anda bawak kete dengan kelajuan melebihi had.. 132km/j.. sini lesen..n keluar kete ea"
(di ajukan kat Teo)


lalu keluarlah Teo mendapatkan abang pulis
aku tgk muke Yuni dh risau gile!
hmmm tapi aku mula terpikir
132km/j??
aikkk mcm mn dia leh baca meter kitorang sambil2 naik kete peronda kan??
gile hebatttt!!
kalau speedtrack(betol ke aku heja??layannnn) tu aku tak heran la kan
tak pon JPJ punya roadblock ke hape
132.78889999km/j pon aku tak heran kan
sumpah aku tak heran
betol aku tak heran lansung!
yang aku sgt heran
abang pulis peronda yang mengabihkan minyak kerajaan menronda2 membuang masa tu leh bagi kau bacaan kelajuan kete kau
gile hebat wei!!
sumpah kau annoying abang pulis!
cakap je la NAK CARI DUIT RAYA LEBIH!!!
kau tengok kete cik yuni tu mewahh sket
kau tengok dalam tu ramai pompuan
kau tengok plat kete tu baru tak sampai sebulan
cepattt je nk amek kesempatan


hahahaha
aku sangat kesian dengan abang-abang pulis tu sebab yang mereka sedang cuba meminta rasuah itu adalah Teo
aku ulang
Teo ok
Mista Teo!
silap orang la wei
Teo ni bab putar belit ayat sampai dia menang memang tak dapat ditandingi
stakat abang pulis tu
kacang tanah je
hahahahahaha memang kau xkan berjaya
tahniah Teo!!
skali lagi anda berjaya menggunakan kelebihan yang ada untuk menselamatkan kami dari di saman
cool!
ntah hape dia putar belit si abang polis tu pon aku xtau
yang aku tau macam2 ayat kesian laaa
hahahaha sampaikan loan ptptn sket pon masuk gak dalam drama dia
hahahahaha
dan yang paling xtahan
lepasss plak tu!
Teo ni jejaka hensem tinggi lampai ye
bukan amoi shantekkk
aku memang tabik!!



bodoh punye poliskan??


moral of the story:
"klu takot terkena saman mari pulang bersama Teo"

hahahaha sudahku ingatkan
Teo tak baca blog punye!!
hahahaha mari menkutuk beliau!
=)



dugaan 4:

perasaan malu alah kepada cik yuni
ni kire dugaan jugak
ade ke patut ko naik kete bukan malaysia JB-KL 4,5 jam di jemput dari kolej di hantar ke komuter berdekatan sebab rumah dia di Bangi tapi mintak duit minyak tol sume rm10 sorang
kau gile ke hape
aku malu ok!
agak la nak baek hati pon
Aza balik skudai-batu pahat pon tambang bas rm10.40 tau!
malu I
mak malu nyaahhhhh
hope kau tak buat lagi Yuni
1st n last yay??
promise??
hmmm aku jenis tak selesa mcm tu
bagi aku, amek sama dengan tambang bus balik cni pon aku dh sangat selesa
kalau sampai sket mcm tu, aku jadi malu alah arrr nak naik
=.=


btw,
thanx Cik Yuni
Slamat pulang ke Jakarta
enjoy ur hari raya!!



kenape asek cik yuni???
hahahaha biase arrr
dia kan TOP FAN n TOP FOLLOWER aku kat facebook
ngeh2
aku memang jage sket para peminat aku neh
hahahahaha
=p



oklah
mahu sambung tido




Slamat Pulang Ke Kampung Kawan-Kawan
semoga slamat sampai ke destinasi
=)
sampaikan salam saya buat keluarga yay!







11 comments:

Anonymous said...

yay! Selamat hari rara eima!

maaf kalau ad salah silap :)

The Property Hunter said...

thanks.
ko berjaye membuat pagi yang suram ini menjadi lebih ceria. ;)

sangat excited ko nak balik kampung ek.bestnya.
aku sangat harap aku ada perasaan macam tu jugak.

tapi.
walaupun utm dah lengang daripada manusia.
aku masih kat sini.
tiada sebarang perasaan ingin membawaku pulang. =_=

polis?
biasa la.time2 raya camni kan.
semalam aku g jb,
berapa banyak kete polis aku jumpa entah.masing2 sibuk nak saman orang.
nasib aku tak terlibat sama dalam aktiviti mereka.

dan.
tahniah kepada teo.
ilmu putar belitnya diaplikasikan dengan sangat baik.

ok.
salam aidilfitri.
maaf zahir batin.

www.soulandvessel/blogspot.com

Fairuz said...

selamat raya megan foxxxx auuwww...muahahahaha...

Eima Jer said...

joe:

salam aidilfitri joe!
maaf zahir batin jugak!
=)


thanx bff sbb slalu jd supportive fren sy...

Eima Jer said...

Slay:

hey clazmate!
happy 2 hear dat! my entry made u smile n bla bla...
dh mmg tugas badut mcm i ni hid=burkan hati kwn2...
=p


happy hari raya..
=)

Drunbella Khoo said...

tayar bergesel thu bukan sebab apa.
sebab hg thu over weight.
hahahaha.
:D
mmg patot ah tayar thu asik bergesel jak.
patot naik 4x4 jak kut.
lalalala~

Apit_LiverpoolLaBest said...

ak xdk no pon hang..so ak ucap selamat hari raya aidilfitri tang nie ja la no..maap zahiaq batin..ada apa salah ka,kira 0-0 la no..tp klaw ada penalti, ak mng..haha..raya mai umah ak..takat hg tu, ada la kueh2 sepotong dua..

Eima Jer said...

Apai:

aku dh agak tu sure part megan fox tu menarik perhatian kau!

myatiqah said...

ko ni kao post msti pjg gile..ade mse nti bru aku bc then aku komen lg...samat hr raya

Eima Jer said...

atiqah:

wehhh...
mane de panjang...
paragraph je lebih...
aku suke yg kemas sbb tu nmpk pnjg..
=p

Eima Jer said...

atiqah:

wehhh...
mane de panjang...
paragraph je lebih...
aku suke yg kemas sbb tu nmpk pnjg..
=p