October 22, 2009

Entry Untuk Apai..kahkahkah


kenapa untuk Apai??



sebab apai gilakan MEGAN FOX!!
here ur film apai
eh jap
my peberet film oso
sebab aku pon gilekan Megan Fox jugak



sape tak suka pompuan sexy mcm tahap hape ni
sumpah sgt suka!
haishhhhhhhhhhhh



film ni akan masok panggung 29 October ni
sumpah tak sabaq wei
aku dok counting days lama sangat dah menahan nafsu nak tengok cite ni
akhirnya menjelma jugak kau ea!




evil shantekkk macam ni
aku pon mau wei
hahahahaha




To: APAI

selamat menjamu mata diz 29 oct 2009
agak-agak nak blanje aku muvie, sumpah aku available je
=)




dan.
ni aku sajikan special pic utk kau
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sila jangan muntah!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



same merah ok!
sliper aku je nasib tak merah
if tak
sama dah!
hahahahahahaha
=)




ok.
boleh p muntah dah!
=p





3 comments:

.Gha A. said...

sangat sexy kamu darling dalam gambar di bawah :P

best ke cta nih? hehehe

Fairuz said...

1st of all...peha kau besar sangat. tak boleh lawan peha megam fox.

2nd of all, berani ke kau pakai macam dalam gambar megan fox tu? hahaha...aku berani bertaruh, kau tak berani. sebab apa... sebab peha kau ade ************* kot.. (sila isi dengan apa² yang sesuai) hahahaha...

3rd of all, 29 tu aku tengah ngadap exam weiii...

tunggu, 4 haribulan, aku dah boleh berjoget dalam panggung wayang.hahaha

Eima Jer said...

hahahaha kot apai..kot!


aku xnak pakai sbb nak kau kusyuk amek exam..kahkahkah