October 22, 2009

Happy 23rd Bufday My ex.Roomate Akma!!!


Happy Bufday My Dearest Akma!!
May Allah Always Showering You With His Blessing
Amin.




baeklah baeklah
sedikit info berkaitan gadis comel buah hati aku ni
=)


ni akma a.k.a kechik
comel kan??
dah dah dah
tau dah nak cakap ape
GEBU kan?
hahahahaha




akma ni roomate aku masa 1st and 2nd year aku kat UTMKL
2 tahun kami hidup bersama
sama-sama datang dari kampung
sama-sama mula merangkak hidup di kotaraya metropolitan ayat xnak kalah cett!
hahahahaha
sama-sama susah
sama-sama senang
sama-sama together-gether lah senang cite!




i love all my roomates
mana la tau my dearest ex-roomate lagi 2 orang tu baca
kechik hati lak
haishhhh
sumpah sayang korang berdua jugak
=)
for me, roomates mmg people yang sentiasa berada di hati aku sebagai someone yang special
i dunno y
even sumtime tu macam2 conflict happened between us sepanjang hidup bersama
tapi mereka-mereka tetap special dalam hati aku
ok.
sekian.
aku melalut



My dearest Eira n Kilah
i love u both also!
=)




baiklah
sambung menceritakan perihal bufday girl kita hari ini



si comel ni chicky-chicky orangnya
kepala memang gila sengal sewel happy go lucky tahap dewa!
heh.
=p
kuat makan minah ni
tapi badan dok kechik macam tu ja lastly aku jugak yang montel
adoi!



kami datang dari negeri yang sama
Zon yang sama iaitu Perak Zon Utara
Daerah yang berbeza
yakni (wah, ayat nk berkhutbah ke..) aku di Bagan Serai beliau pulak di Kamunting, Taiping
beliau taiping aku bagan serai
beliau kechik aku rendang
beliau gebu aku gebu cara aku
hahahahaha
sila abaikan ayat terakhir tu




now minah comel ni dah berkerjaya
aku jugak blajaq duit sekupang takdak lagi
haish
beliau naik kereta aku jalan kaki
beliau ada bf hensem version farid kamil aku pon ade bf ape
hahahaha
tu je yang cuba nak mentioned!
kalau tak dapat memang tak lama la korang tu
heh
=p




baeklah bufday girl
tak boleh nak bebel panjang
nanti readers komplen aku ni wish bufday kat orang pon panjang berjela
dah la entry sokmo-sokmo berjela-jela roti jala!
haishhhh



To: Akma
semoga berjaya dalam hidup n cinta
cepat kawen
=)
aku sayang hang
sangat-sangat sayang
sampai bila-bila
Love U bff!
Ummmaaaacccchhhhhh!


-sekian ucapan hari jadi saya-


Eima Jer: Thousand Sorry to all my besties here 4 all i've done to u guys... Emosi mentewaskan saya! sorry again =.=




No comments: