November 25, 2009

Gifted kah??

sekadar meningkatkan mood n feeling





ok.
aku nak cerita pasal hal yang menyemak n mengganggu tido lena aku sebulan ni.
cettt
tak suspendesss lansong la kau ni eima
baru start ayat dh bagitau apa yg nak kau tulis
heh.




aku tak perlukan suprise suspend bagai untuk menulis
sebab aku ni suka tukar topic bila-bila masa
baek berterus terang sajakan?
hahahaha





okey
aku mulakan penceritaan
acececececece mcm best je crite kau tu nyahhhhh!
=p





aku sekarang ni tengah kompius dengan diri aku
apa yang aku boleh rasa
dan apa yang aku boleh dengar
tapi masih tak mampu melihat
mintak2 jangan dibolehkan aku melihatkan ia
subhanallah aku xsekuat itu




macam ni
aku dah tersedar dan perasan perubahan diri aku ni sejak 2 tahun yang lalu
tapi aku malas nak layan sangat
tapi makin hari makin aku boleh rasa dengan jelas
demn it!





dah dah
malas nk bagi korang kompius
lets straight to da point





korang percaya tak kalau aku kata aku boleh dan dapat rasa kehadiran kuasa atau makhluk ghaib tu kat sesuatu tempat aku berada???
mesti tak kan??
sebab tu aku pon kompius
tapi tu la yang aku dapat rasa
susah nak explain tapi memang realitinya aku dapat rasa





rasa mcm mana??





rasa bila kau datang n lepak suatu tempat tu tetibe badan kau akan rasa kebas suam-suam panas pastu berat n sengal-sengal badan
dan bila kau keluar dari kawasan tu
semua rasa tu akan hilang dengan serta mertanya
dan bila kau tido kat suatu tempat tu
kau akan disergah dgn nafas-nafas yang ntah datang dari mana
dan sergahan itu bukan fantasi tapi memang realiti
bukan mamai tapi dapat dirasai





sebagai contoh:


aku dah kaji benda ni 3x dah
apa aku rasa bila aku menghampiri lobi hostel Kolej 9 UTM
rasa yang sama
secara tiba-tiba datang
dan bila aku gerak keluar dari kawasan kolej tersebut
rasa tu sume hilang secara serta merta
sengal badan hilang
rasa kebas suam-suam panas ntah ke mana
dan
tubuh badan kembali sihat dan normal seperti biasa
3 x sudah
pertama kalinya bila aku tersalah naik bas awal semester lalu hingga membawa aku ke kolej 9
keduanya bila aku dan yuni menghantar ika ke kolej 9
dan terakhirnya ketika aku menghantar ilik ke kolej 9 untuk urusan assignmentnya
rasa yang sama




contoh kedua:

perkara yang sama jadi kat salah 1 bilik di rumah kakak aku
I mean bilik aku n anak buah aku
ape kau rasa bila kau tido, kau rasa badan kau gile berat, sakit badan macam haram, dan bila lampu ditutup kau pasti menerima sergahan nafas dari makhluk mana betoi2 kat muka kau
nasib dia gosok gigi kot so takde bau!
=p
dan.
apa kau rasa bila kau keluar je dari bilik tu
sebagai contoh tido di ruang tamu
rasa tadi semua hilang dengan serta merta
dan kau boleh tido lena
dan apa kau rasa bila kau slalu rasa diperhatikan
bila kau pergi mana-mana tempat yang mungkin ada penunggunya
demn it!
gile menyerabutkan kan???




dan.
apa kau rasa bila kau boleh tahu yang ada tak kena kat someone tu
maksud aku yang melibatkan kuasa-kuasa ghaib ni
membela ke
ade benda kat dia ke
ade ilmu-ilmu salah dia amalkan ke




aku tak cakap kosong
sbb aku sentiasa mengkaji
secara sedikit demi sedikit
aku penah rasa benda ni bila salah sorang kwn aku ada mengamalkan amalan perubatan yang salah
I mean dr bomoh yang salah ilmunya
aku boleh rasa kuasa tu berlegar dalam bilik dia
aku boleh rasa kuasa tu mengelilingi diri dia
omg!
sumpah aku benci benda-benda ni




dan
malam tadi setibanya aku dari subang
1 lagi kajian aku berhasil
apa kau rasa bila kau masuk je bilik umah kakak aku ni
rasa berat badan kebas suam suam panas badan kau tu tetiba datang menjelma sejurus kau masuk ke bilik tu
dan bila
mak mula membuat bacaan ayat-ayat suci al-quran
semua rasa tu dengan tiba-tiba hilang
dan kau dapat rasakan proses kehilangan tu
gilekan??




dan.
apa kau rasa bila kau tido
dalam mimpi kau datang jelmaan kakak kesayangan kau berjubah hitam berambut panjang datang menghampiri kau lalu mencekik kau dengan sekuat-kuatnya dan bila kau jaga cengkaman cekikan tu masih dapat kau rasa??
dan benda yang sama terjadi kat anak buah kau??




sumpah malam-malam aku tak tenang
dan
aku sangat-sangat berharap
aku tak diberi kesempatan utk melihat
aku tam mampu
dan
aku tak kuat!




sekadar berkongsi
kalau ada pembaca yang boleh membantu untuk aku keluar dari semua-semua ni
datanglah membantu





4 comments:

cik EPAL said...

uihh bahaya nihh

fairuz said...

call Dean Supernatural untuk selesaikannya...heh..

Eima Jer said...

cik epal:
hye si cantekkk...
hehehehe xle bahaya tp merimaskan!

Eima Jer said...

fairuz:

kau suka merepek