November 22, 2009

LATELY


lagi gambau yg xde kaitan!
=p







salam



lama aku tak menulis
ye ke lama??
hahahaha lately aku prefer jadi silent reader untuk semua blog-blog pojaan hati aku especially gdsjht
omg!
aku sungguh adore penulisan beliau
diluar kemampuan batasan pemikiran aku cara beliau menyusun bait-bait ayat
cara penulisan beliau
gaya beliau
kestyloan beliau
heh.
sumpah aku admired!





lately jugak aku sedikit kecewa dengan result exam aku
sangat terok bagi aku
apa perasaan korang bila semua subjek korang dah score cantik punye siap ade ++ kat hujung gred tu tapi tetibe je ade 1 subject yang memunculkan resultnya lalu membunuh segala-gala yang dh discore cantik itu.
apa korang rasa?
sangat terkilan kan??



tapi xpayah nak tunding jari kat orang lain
tak payah nak cari salah orang lain
semua kat kau..
kalau kawan-kawan sama sewel dengan kau boleh score A- untuk subject tu
maknanya yang bodohnye kau
yang careless nya kau!
yang lembabnya kau!
tak payah nak salahkan lecturer tu kedekut markah
tak payah nak cakap lecturer tu buyers
tak payah nak cakap kau benci subject tu
tak payah nk cakap subject tu killer
sbb killer tu adalah KAU!


dan bila
sepatotnya kau boleh letakkan CGPA kau sebagai first class musnah
tu bukan salah lecturer
bukan salah ADR
bukan salah sesape
tapi salah kau!



dan bila transcript kau nanti cacat dengan satu2 nya result yang paling hampeh penah kau score..
tak perlu aku ulang la kan salah sape
memang totally salah kau wahai Eima Jer
tap perlu menangis
tak perlu terkilan
tak perlu nak moody
sebab kau yang memilih untuk itu
=(





so.
bersedia untuk bayar PTPTN
hahahahahaha






teruskan penceritaan lately








lately jugak
aku banyak menambah senarai kawan-kawan baru
yang mungkin akan menjadi teman raoat aku nanti
atau mungkin sekadar teman biasa
yeah
aku sangat-sangat bergumbira menambah senarai kenalan
=)






lately jugak
aku enjoy lepak kat dapur
memasak apa sahaja yang terlintas di otak untuk sajian anak buah, kakak, abang ipar terchenta dan kadang-kadang chenta hati yang datang menziarah keluarga
=)
haishhhh masak itu suatu ketenangan
dan melihat orang yang kau sayang makan dengan kenyangnya
sumpah ia lahirkan suatu kepuasan





ooopppsss lately jugak
aku dah mula berminat membantu kakak membuat tart nenas beliau yg sangat superb itu
yeah
kalau tak
kau jangan harap la kan
membuat biskut adalah perkara yang paling aku benci selain lipat kain
hahahahaha
=p



okey la
aku memang pemalas
asalkan blog tak bersawang jadila kan??
hehehehe




happy sunday kawan-kawan
have a great day!!
=)




Eima Jer: Sangat rindukan Penang..sangat rindukan madu..sangat rindukan nasi kandaq line clear..sangat rindukan baby qis..sangat rindukan amteh n amcik..tapi kenapa kaki ni masih ditahan oleh hati untuk pulang ke hometown??? masih berkecil hatikah aku ini??




1 comment:

Fairuz said...

tak payah pulang. duduk je kat mana kau duduk. baru nampak sedih sket dengan result..haha