January 01, 2010

Lil Sis Ajim

Happy New Year 2010!!!



01012010

pembuka tirai 2010 ni aku mulakan dengan menempek gambar insan yang paling aku sayang sama seperti sayangnya aku akan my parents, family and hubby
InsyaAllah sampai bila-bila akan terus seperti itu

baeklah
ini adalah si manis kesayangan aku
NUR AZIMAH SAMSUDIN
atau
AJIM



beliau adalah satu-satunya adik yang aku ada
maksud aku, adik yang aku sudah anggap seperti sebahagian daripada hidup aku
walau kami ni lain perut lain keturunan
kahkahkah




SMT Tunku Abdul Rahman Putra, Penang
menyaksikan pertemuan kami pertama kalinya
dan alhamdulilah hubungan kasih sayang ni berterusan hingga ke saat ini


si manis ini sentiasa dengan aku
ketika susah aku
senang aku
gembira aku
sedih aku



si manis ni tidak sama sekali menyokong aku jika aku adalah di pihak yang salah
salah tetap salah
tak kira hubungan kami adalah berstatuskan kasih sayang
maksud aku
tiada kompromi




si garang ini sangat benci tengok aku menangis
perlu sentiasa gembira
jangan lemah
jangan terlalu pikir sesuatu tu terlalu complicated






si penyayang ini jugak adalah satu-satunya adik aku yang sangat sabar dengan semua prangai buruk aku
yeppp
aku mengakuinya
perhatian yang aku curahkah untuk beliau
masa yang aku luangkan untuk beliau
tidaklah sehebat kata-kata gah yang aku slalu keluarkan kepada dunia betapa aku sayangkan beliau
aku sangat slalu sebok dengan hal perihal hidup aku
kawan-kawan aku
buah hati pengarang jantung aku
sampaikan kadang kala aku akan tersedar sendiri
omg
"dah lama tak tanya kabar adik aku"
omg
"dah lama tak call adik aku"
omg
"dah lama tak jumpak ajim"
omg
"dah lama aku tak sms ajim"



si baju putih tu adalah seorang kakak yang agak kejam
yang agak kurang berhati perut
yang agak pentingkan diri mungkin
yang agak n pelbagai agak



terima kasih Ajim sebab masih sudi menyayangi saya




2010 ini saya mahu memohon jutaan kemaafan andai kata sangat banyak buat kamu sedih
I LOVE YOU AJIM
more than u know!




Eima Jer: Off to Batu Pahat. Oh men, hope diet aku tak punah ranah along kat rumah aza nanti. Mommy aza masak sangat2 lah syurga rasanya. Roti jala kari ayam, here I come!! =.=

5 comments:

Fairuz said...

katakan pada ajim, aku plak nak jadi abangnya...hehehe

jim said...

thanks my sis eima.. luf u!!!
terharu kot bace..hahahaha
xprasan pun tu suma..mmg kakak yg kejam la..hahahaha

Eima Jer said...

fairuz:

xleh la apai..
ajie kawal ketat..
hahahaha

Eima Jer said...

ajim:

hahahaha I LOVE U TOOO CHENTA!!

Gauss-Seidal said...

rindu ar kat tarp..