February 13, 2010

Careless La Kau Eima Jer!!! Grrrr



benda gila yang aku beli harga rm500 cash guna duit scholarship sedang berada di lokasi yang aku LANSUNG TAK PASTI!



OMG
janganlah hilang


aku dah macam orang gila dah ni
macam dah nak pitam


now tengah tunggu Ajie fetch me up and nak gerak pergi Sg. Long, Cheras
hope ia ada kat situ
aku masih PASTI aku tertinggal kat situ




memang ianya tak seberapa mahal mana bagi golongan berada
tapi cukop mahal bagi si sengkek macam aku ni




bloggers
tolong doakan ea!!


T______________________________T



AKU RISAU!!






6 comments:

Cik Puan Drunbella said...

apo bondo weih?
iskkk.
semoga jumpa balik.
rm500 babe.
bkn 500sen.
ngee.
=___=

hizaki said...

RM500? apa benda yang dibeli tu?

banyak tu,

jalak lenteng said...

ler..men sepah2 jer barang2...double cek ler..

Shahira said...

huuuuu.
ape tuh?

Anonymous said...

jiran tingkat 4 berkata:

"da cri bebetol ker..mna tau td cri guna lutut, cuba cry guna mata plak...hehehehe...=p"

p/s jgn mare..nanti kene jual..

Myaby said...

wish u luck ngee