March 17, 2010

Break-Off

sumber: google image



sempat lagi nak post entry even esok dah start VIVA kan kan kan



aku nak potpet potpet sket je
betul ni sket
janji!



Lately aku tengok makin meningkat dewasa manusia tu makin kebudak-budak kan lak aku tengok
dan hari demi hari lelaki makin tak hargai perempuan setia
perempuan plak makin tak menghargai lelaki setia
ntah apa yang dikejar
ntah apa yang dicari


lupakan sekejap pasai tu
apa yang aku nak sentuh kali ni
penggunaan ungkapan 'CLASH, BREAK-OFF, PUTUS wut eva' dalam 1 perhubungan cinta
aku makin hairan bila aku tengok pasangan sekarang ni PUTUS tu macam bahan mainan dalam hubungan lak
gaduh sket putus
gaduh sket putus
then sambung balik
elok balik
bahagia balik


best ke macam tu??
adakah itu caranya anda menghargai cinta pasangan anda??



Allah hantarkan dugaan untuk kita harunginya
bukan LARI


kadang-kadang aku sampai tak tahu nak percaya ke tak kalau someone tu datang and cakap kat aku
'aku n bf aku dah putus'
nak tolong calm down kan pon aku dah mcm malas
sebab aku dah memang set in my mind, alaaa kejap je tu
gaduh putus
asal gaduh je putus
nanti-nanti baek la tu



tengok??
aku pon dah jadi jahat dan tak berhati perutkan??


tahu tak
putus cinta tu adalah perasaan yang sangat SAKIT??
tolonglah jangan main-main dengan ungkapan tu
sebab bila dah ditakdirkan memang betul kau dah putus
kau nak tak kalau kawan-kawan sekeliling kau dah mula tak percaya
and mula rasa ungkapan tersebut sesuatu yang ANNOYING yang keluar dari mulut kau
dah tekde nak rasa sedih
nak rasa simpati??



nak ke??



tahukah anda masa kita putus cinta tu
KAWAN adalah aset paling penting
kalau dah kepercayaan dorang kau main-mainkan
tak ke kau tak hormat cinta kau
dan dalam masa yang sama tak hormat akan perasaan kawan-kawan kau



1 je perkataan paling sempurna untuk orang mcm ni




'childish'


kan??




tapi tu la
kalau statement ni plak keluar??
'hubungan cinta aku, lantak aku la'


apa aku boleh cakap??
hahahahaha boleh bebel kat sini je la
^_______^




oh terlupa
aku bercakap secara RANDOM
tak maksudkan siapa-siapa





1 comment:

Jalaks said...

ayooo..sedey nye...hehehehe...