February 20, 2012

Chenta.

pemberitahuan: Tuberose saya mati kering =,=". misi gagal!




saya dan Chenta dah okay
SAYA BUAT PENGUMUMAN NIH!


tanpa facebook
without twitter
KAMI tetap okay



Alhamdulilah
hati aku sangat lega dan lega
bila dapat settlekan semua isu tak sudah antara aku dan Chenta
hubungan persahabatan kami pon kembali macam biasa
segala salah faham
dah pon diuraikan satu persatu



lega sangat
sebab hati aku terbuka untuk beri peluang untuk segalanya
dan hati Chenta juga
terbuka untuk perbetulkan segala



KAMI sama-sama salah
senang.
Takde yang berul
takde jugak yang salah
sebab memang sama-sama salah



jawapan sama
sebab terlalu sayang
hati jadi sensitif untuk semua perkara
mulot masing-masing jugak boleh tahap puakanya
MAKA
menjadi-jadi salah faham yang timbul
ditambah pula dengan adunan isu-isu sekeliling
BERTAMBAH dan BERTAMBAH salah fahamnya



bila masing-masing turunkan EGO yang ada
berbincang apa yang tak kena
TANPA sebarang rasa yang disorok kemas
semua diluah dikongsi ditanya dan dijawab
sekecil hama sahaja LUKAnya
tapi membusuk dek kerana memendam
dan memikir yang bukan-bukan
haishhhh!~




sekali lagi saya ingatkan anda semua yang ada kaitan dengan saya dan Chenta
saya lansung tak berminat untuk CEMBURU kisah cinta Chenta dan buah hatinya
lansung tidak
itu perasaan natural
malah.
saya lagi suka melihat mereka meniti hari-hari bahagia yang ada




*ikhlas



saya di sini hanya berusaha menyelamatkan apa yang pernah KAMI ada
sebab Chenta antara SAHABAT GEMILANG saya
dan saya akan sentiasa cuba selamatkan apa yang ada
cepat atau lambat
saya pasti usaha!








No comments: